Monday 2 February 2015

Cover Novel

Seperti mana yang korang tahu, aku sedang menulis sebuah novel PLU yang bertajuk Asyraf Suka Hariz! dan disebabkan kekangan masa yang sememangnya melampau, novel tu stuck sampai chapter 3 je setakat ni but don't worry, aku akan update tak lama lagi.

Dan seperti novel-novel hetero yang lain, aku juga kepinginkan (menginginkan) sebuah poster or maybe cover for the novel. So selepas bersengkang mata selama lebih setengah jam pada tengah-tengah malam (atau sebenarnya pagi) buta ni, akhirnya aku berjaya juga menyiapkan sebuah cover yang sememangnya simple tetapi memuaskan.

But the problem is, aku tak tau nak pilih yang mana satu. Whether yang kiri atau kanan. Jadi aku akhirnya membuat keputusan untuk menyerahkan kepada korang untuk memilih yang berkenan di hati.




So, yang mana satu ye?


p/s: yes, kedua-dua cover ni aku yang buat tapi gambar Matt Doyle dengan Ryan Steele tu credit kepada owner sendirila ye.

p/s/s: sory lama menghilang, sejak new year ni jadual aku jadi semakin hectic, kengkadang terasa macam mayat hidup pun ada, penat je memanjang.






No comments:

Post a Comment