Wednesday 22 April 2015

Damn Sexy

Bila aku tengok video ni, aku rasa macam 'SHETTTTTT!!!!'
How can a person be so damn hot?!! Tell me now, TELL ME!!! *emo sebentar* Seriously, Sehun ni takdela muscley or sado sangat pon, but his face!! Damn his poker face just kill me. Actually dia ni yang paling muda dalam EXO, kalau tahun ni tak silap aku umur dia 23, kira muda jugakla tu. Tapi, dengan ketinggian dia tu, memang dah cukup untuk buat aku jadi HNSJNAJBEBY *speechless* I have a thing for tall people *oopppsss*

Jadi marilah kita gather sama-sama untuk menyaksikan the sexiness of Oh Sehun di bawah ni. Kalau korang tak rasa sexy takpe, tapi bagi aku memang dah fire burning on the dance floor laa. Plus, dia ni antara main dancer and rapper of EXO.







p/s: I'm back teeheee *gelak hambar*




No comments:

Post a Comment